مصاحبه آرشیو خبر ها
کونته؟ چیزی نشنیده ام.

کونته؟ چیزی نشنیده ام.

خوان کوادرادو برای بازی برگشت با بایرن مونیخ آماده می شود و مدعی است که آنتونیو کونته او را به چلسی فرانخوانده است :

 

ما با تیم فوق العاده ای روبرو شدیم، اما مهم ترین چیز نتیجه گرفتن بود و حالا سعی می کنیم فاصله مان را در صدر زیاد کنیم. ما در پایان بازی کمی به مشکل خوردیم، زیرا ساسولو در حمله بسیار قوی است، اما مثل همیشه در دفاع عالی بازی را نگه داشتیم. ما باید همیشه همین طور در طول 90 دقیقه متمرکز باقی بمانیم. این برای جیجی بوفون هم مفید خواهد بود که ما خوب کار کنیم، چون می توانیم به او کم کنیم که به رکورد سری آ‌ دست پیدا کند. من برای او خوشحالم و او هم در عوض به ما در گرفتن نتایج عالی کمک می کند.

 

بازی یوونتوس و بایرن …

 

این بازی برای ما بسیار مهم خواهد بود، پیروزی در بازی امروز به ما قدرت، اعتماد به نفس و اعتقاد داد که بتوانیم در مونیخ نتیجه بگیریم. ما باید به آنجا برویم و هر چه داریم بدهیم.

 

کوادرادو به صورت قرضی از چلسی به یوونتوس آمده، آیا کونته که به گفته ی همه ی خبرگزاری ها مربی آینده ی چلسی است، او را فراخوانده است؟

 

نه, من چیزی از آنتونیو کونته نشنیده ام، اما از بودن در اینجا، یووه، خوشحالم و می خواهم جامی ببرم، با توجه به اینکه هنوز در 3 تورنومنت حضور داریم، بعد از آن باید دید. یوونتوس مثل یک خانواده ی بزرگ است و این بخشی از قدرت ماست.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: